Monday, February 13, 2012

Daftar Subjek



Baru sebentar tadi aku dapat daftar subjek. Tengok subjek semua macam susah je. Belum lagi berkenalan dengan pensyarah yang akan ajar nanti. Mungkin garang-garang dan tegas semuanya. Meremang bulu roma aku bila memikirkannya.

Ada subjek yang aku pernah belajar dulu. Harap-harap pengalaman aku dulu dapat bantu aku dalam semester 2 ni. Amin~

P/S : Perlu ke aku mengambil 17 jam kredit atau 19 jam kredit? Aku risau tak dapat bawa subjek yang susah-susah ni.

3 comments:

Syakir Rahman said...

wow...subjek bes2... mesi x busan study kn??hikhik

Kei Seichi said...

kalau boleh handle ape salahnye amek 19..
kalau berat sangat amek je 17..slow2 xpe kan..hehe..

pape pon all the best utk awak! =)

Halusinasi said...

Syakir : moga2 tak bosan la...hehe

Kei : terima kasih awk^^ cme risau terlalu byk subjek je..