Pages

Monday, February 13, 2012

Daftar Subjek



Baru sebentar tadi aku dapat daftar subjek. Tengok subjek semua macam susah je. Belum lagi berkenalan dengan pensyarah yang akan ajar nanti. Mungkin garang-garang dan tegas semuanya. Meremang bulu roma aku bila memikirkannya.

Ada subjek yang aku pernah belajar dulu. Harap-harap pengalaman aku dulu dapat bantu aku dalam semester 2 ni. Amin~

P/S : Perlu ke aku mengambil 17 jam kredit atau 19 jam kredit? Aku risau tak dapat bawa subjek yang susah-susah ni.

3 comments:

Anonymous said...

wow...subjek bes2... mesi x busan study kn??hikhik

Kei Seichi said...

kalau boleh handle ape salahnye amek 19..
kalau berat sangat amek je 17..slow2 xpe kan..hehe..

pape pon all the best utk awak! =)

Halusinasi said...

Syakir : moga2 tak bosan la...hehe

Kei : terima kasih awk^^ cme risau terlalu byk subjek je..