Pages

Saturday, July 16, 2011

Nak Cari Dress & Blaus Korea Cantik-Cantik Kat Mana Ye?

Persiapan untuk ke Universiti masih belum bermula lagi. Mungkin bulan depan baru nak kelam kabut nak photostat semua dokumen, sijil-sijil. Bayar yuran pun belum lagi. Barang tak pack lagi. Apa nak jadilah dengan Cheq Yana ni? Semua kerja last minute. Al-maklumlah, kalau buat kerja awal-awal tak ada thrill dan perasaan nak masuk Universiti. Betul tak kawan-kawan? Haha...


Berbalik pada tajuk, aku nak cari dress dan blaus ala-ala Jepun dan Korea. Tengok kat internet memang berlambak. Tapi, harganya mahal sangat bagi aku. Ada juga fesyen yang kurang berkenan di hati. Jadi, korang ada tak page atau website atau blog yang menjual baju-baju macam ni? Aku nak beli satu atau dua baju untuk dipakai masa kat kelas nanti.

Aku suka baju yang berwarna soft, tak terlalu ketat, berlengan panjang, tapi masih fashionable.

Aku nak baju macam ni. Cantik sangat-sangat!
Still look muslimah right?

Kasual dan boleh dipakai untuk kerja.
Adorable!

Cute!

Suka sangat-sangat yang ni!

Kalau aku kurus, mesti aku pakai baju macam ni.

Suka baju kat belah kiri tu, look so sweet^^

Kawan-kawan, any idea?

3 comments:

kaizen said...

xleh bayang ke-cute-an awk pkai baju cm kat ats ni...

Halusinasi said...

hehe...saya teringin nak beli satu..tapi kat mana nak beli yang comel-comel mcm tu...

Halusinasi said...

waalaikumussalam..akan singgah kembali ya^^