Thursday, February 9, 2012

Alhamdulillah

* Sila klik imej untuk ketahui lebih lanjut

Alhamdulillah, bersyukur sangat-sangat sebab tak ada satu pun yang gagal atau lulus bersyarat. Semuanya lulus. Lepas ni teruskan perjuangan untuk semester 2 pula. Berusaha!

Lulus bersyarat bermaksud dapat C-, D+, D atau D-. Nasib baik tak ada. >_<v

Kawan-kawan, ayuh gandakan usaha lagi untuk semester akan datang.

P/S : Kalau result aku dapat cemerlang atau 3.00 pointer dan ke atas, aku akan printscreen. Moga-moga dapat keputusan yang cemerlang. Amin~

P/S/S : Awak, saya nak lawan pointer 3.5 awak tu. Doakan saya tau^^

4 comments:

Kei Seichi said...

tahniah!
mesti dapat 3 pointer ke atas tu..hehe..
macam kalah je sy mcm ni..hehe..

Halusinasi said...

terima kasih...risau gak ni sebenarnya...
sy kot yg kalah nanti...ish2..

FYA PELANG! said...

taniah lha kome. cemerlang. sehati sejiwa buat entry. aww aww ~ :D

Halusinasi said...

hehe...terima kasih^^