Pages

Tuesday, June 28, 2011

Nak Spek Mata Macam Ini~

Alhamdulillah, Mak sudah bagi kebenaran untuk spek mata baru. Power dan silau mata aku makin naik. Maksudnya, aku semakin rabun. Kalau tak pakai lens atau spek mata, aku tak nampak apa-apa langsung. Aku dah berangan nak spek mata macam ini.
Yup, aku suka full frame. Warna hitam. 
Nampak smart sangat-sangat
Tapi aku nak yang besar sedikit^^

Tengok dia pakai, nampak smart sangat-sangat
Mood :  Aku dah jatuh hati kat cosplayer ni^^
(Mudah jatuh cinta dengan lelaki pakai spek. Hehe)

Tengok Kak Heliza pun pakai comey je.
Nak satu jugak^^

Agak-agak kalau aku pakai macam ni, nampak cute tak?
Hehe. Juz kidding.
Suka dengan spek itu^^

Currently, I using this spec. I'm look nerd rite?
Bukan full frame, half je
Dah hampir setahun aku pakai spek ini, tapi penuh dengan calar-calar dah

I need a new one, before this Sept.
Harap-harap impian ini tertunai^^

4 comments:

kaizen said...

insya-Allah dapat tuh...

Aujinz said...

yup yup.. nanti dapat le tue..

Halusinasi said...

amin~

Anonymous said...

Saya memang nk sngat spek macam ni.tpi alhamdullilah,dpat juga akhirnye.:D