Saturday, June 11, 2011

Here I Go USM!

Gelabah bila tak dapat buka laman web USM tengah hari tadi. Kemudian, pukul 1.45 petang, aku berjaya bukan laman web itu. Dan inilah keputusannya!


Aku baru dapat tahu, aku akan mendaftar sama dengan Afnan, kawan sekelas aku di PTSS dulu. Cuma kami berlainan kursus. Dia dapat kursus Lakonan dan Pengarahan. Aku pula Teknologi Media Baru. Tapi kami masih dalam jabatan yang sama iaitu Seni Halus.

Akan berjumpa dengan kawan lama. Fiza dan Syu. Kawan semasa sekolah dulu. Tak sabar sangat-sangat! Nampak sangat aku teruja. Rasanya nak mendaftar esok je. Biar cepat-cepat. Sebab tak sabar nak sambung pengajian semula...

Lepas ni, tak ada dah kena perli dengan makcik-makcik lagi. So glad, my wish came true^^

4 comments:

cik bunbun said...

waaahhh tahniah dear!


kire nanti boleh keje kat stesen tv ke ape? hehe



bunbun sambut birthday artis weeee~

Halusinasi said...

thankz^^...InsyaAllah, ada rezeki keje bahagian yg berkaitan...maybe production studio^^

kaizen said...

TAHNIAH!!!!

Halusinasi said...

tq Kaizen^^