Friday, April 27, 2012

Jom Main Dengan Kertas Surat Khabar

Inilah kami yang gila-gila di Pusat Pengajian Seni, USM

Kami diberi task; menjadikan 5 helai surat khabar sebagai yang terpanjang, tanpa menggunakan stapler, gam atau salotip.

Dan ini hasilnya :





Walaupun, kami tak menang, tapi kumpulan kami adalah antara kumpulan yang mempunyai ikatan surat khabar yang terkukuh. Hebat kan? Second best tau...

Kumpulan yang menang dapat RM50. Boleh buat makan sehari untuk 1 group. Best wooo...

I LOVE ART^^

1 comment:

Kei Seichi said...

sy dulu ade jugak buat macam ni..tapi kena buat kertas A4 tu satu bulatan bagi muat 10 org..same je caranye kot..hehe..