Monday, August 1, 2011

Photoshoot Ala-Ala Maria Elena

Pada hari Jumaat yang lepas, aku join satu photoshoot bertemakan ala-ala Maria Elena. Aku memang tak reti pun nak bergaya macam dia. Pakaian pun hentam kromo je. Walaupun photoshoot ni hanyalah selama 1 jam setengah je, aku sangat berpuas hati dengan hasilnya. Cuma aku tak puas hati dengan diri aku yang tak reti nak berposing. Kekok macam kayu pun ada. Demi nak bergambar, aku buang semua rasa malu. Dan inilah hasilnya!

Tempat : Marina Island, Lumut
Masa : 5.50 petang - 7.15 malam







Di antara semua, inilah gambar kegemaran aku
Bergambar dengan adik
Memang sweet moment

Kalau korang berminat untuk join photoshoot, bolehlah roger-roger Muhammad Erwan. Hasil gambarnya memang cantik. 

P/S : Memang sah muka aku bukanlah fotogenik. Tak sesuai jadi model/talent. Hehe

4 comments:

Nay said...

Yana memang cantik pun ! :D

Ros Anisza said...

kak yana cantik sangat..

Miss A said...

sooo sweet :)

Halusinasi said...

terima kasih semua^^