Saturday, July 30, 2011

Surat Yang Ditunggu-Tunggu Telah Tiba~


Alhamdulillah, surat tawaran rasmi telah sampai jua. Surat ini telah ditunggu-tunggu sejak awal bulan hari tu. Baru sekarang sampai. Syukur sangat-sangat. Aku juga hampir pengsan lihat angka yuran dalam surat ni. Alamak, banyaknya kena bayar! Sempat ke nak kumpul duit untuk bayar yuran ni? Takpe, usaha tangga kejayaan. Dyana mampu lakukannya. Berusaha!

Yang paling menggembirakan aku dapat Desasiswa Aman Damai. Sama dengan kawan lama aku. Memang tak sabar-sabar nak jumpa dia. Yeay! 

Bulan 8 adalah bulan puasa dan juga bulan untuk aku buat persiapan untuk masuk belajar. Banyaknya barang kena beli. Sekarang ini aku dah fikir, 1 beg besar untuk pakaian (mak aih banyaknya baju nak bawa), PC, makanan yang boleh dimasak dgn air panas, alat tulis, buku-buku rujukan 2D dan 3D. Lagi apa yek?

Haha, keterujaan untuk masuk USM tergambar di muka sekarang. Nampak sangat aku excited kan? Sabar jelah, tinggal sebulan je lagi.

10 comments:

Cik Nurul Iqa said...

lambatnya surat yana sampai. tiqa dah lama sampai tau. hee

baldi, barang mandi, bla bla. huarghh eksaited jugak ni. tak sabar rasanya kan. mcm nk pergi obersea je. ^^

Halusinasi said...

tula pasal...sgt teruja!! tak sabar sgt2!!

kaizen said...

selamat ke USM!!!

Muhamad Afiq Zulkefley said...

PC.......

Halusinasi said...

kaizen : hehe, terima kasih^^

Bob : PC ni memng mebebankan..huhu

kingMidas said...

congrate, btw arghhhhh!!!!
surat den tak capai lagiii!!!

Halusinasi said...

mgkin minggu ni akan dapat jugak...nanti kna cepat2 pos ic tau^^

kingMidas said...

haha... k2, mintak2 la ye... kang lelambat leceh

Halusinasi said...

hehe..sy pun tak pos lg..huhu

kingMidas said...

pos malaysia... oh pos malaysia...