Sunday, June 19, 2011

Day Three : 10 Things You Hate


1.   I hate ego person. They think they perfect most of the time. But actually they not. You look like a jerk for me. Haha

2.   I hate when my internet line getting so slow. Really pissed me off.

3.   I hate pink so much. If I see pink anywhere, I will turn around. Its so striking whenever I try to see it. Haha

4.   Really hate gedik  and gila glamour person. Rasa nak belasah pun ada. It makes me want to puke..Urghhh

5.   Someone that borrow your thing without you knowing it. Apa-apa hal, minta izinlah dulu. Kalau rosak macam mana? Mahu bayar?

6.   Forcing me to do something that I don't want to. And you know what, I will ignore you someway.

7.   People who smoking. Erghh, buat bertambah pencemaran udara je. Bau asap rokok buat kepala aku pening je.

8.   Bila menyampuk bila aku cakap. Aku akan diam je. Lepas tu kalau dia perasan aku diam, aku akan cakap, "Puas hati menyampuk orang lain bercakap? Tak reti hormat orang lain bercakap ke?". That's why i like to be listener than be a talker.

9.   Apabila seorang driver memandu perlahan di lorong laju. Hey, I'm in hurry! Emergency plak tu. boleh plak  drive 50km/j. Buat aku menambah dosa dengan mengata/memaki hamun driver tu.

10.  Tak setia. Berjanji bukan main pandai, bila tak dapat tunaikan, menipu lebih. Main kayu tiga dalam percintaan. Bila dah tak bahagia dengan dia, datang cari aku balik. Ingat aku ni tunggul ke apa? Hey, aku takkan sesekali terima balik. Yang lepas tu lepas, jangan ungkit yang ko pernah bahagia dengan aku itu semua. Jangan harap dengan mudahnya kau akan dapatkan aku semula.

9 comments:

Kei Seichi said...

paling tak suka orang smoking! >_<
marahnye kat no 10 tu...
sekarang dah tahu 10 benda yang awak benci..taknak la buat sume2 ni...hehe

Halusinasi said...

haha...benci3 dengan 10 perkara di atas!

Cik Amy said...

pantang betul dgn no 5 tuh...rase nak bom laju2 je kalau org buat mcm tu..

Halusinasi said...

kan2...geram sebab dulu ada kes org rosakkan PC pastu tak reti nak gantikan. minta maaf pun tak...

Miss A said...

org pun tak suka org yg isap rokok.mulut busuk! haha

mish nadeya said...

sokong snadd no 10 uh ! . ishh,anti owg cm uh ! . grr -.-

Halusinasi said...

Miss A : yup2...sangat busuk..

Mish Nadeya : kalau tak setia, sesuatu hubungan tak menjadi kan?

Cik Amy said...

haha tampo je dia laju2...

kaizen said...

ok take note...